Thursday 7 September 2017

Forex Last Manila


Denna post var postad av admin fredag ​​den 9 december 2011.Läs resten av denna post. Forex Cargo Filippinerna ny adress och kontakt info. Forex Cargo Balikbayan box strävar alltid till att erbjuda våra kunder det bästa sättet att skynda leveranserna av vår balikbayan Lådor till vår kababayan på Filippinerna, förflyttas Forex Philippines till ett större och bättre läge Här är de nya adresserna och kontaktnumren på vårt Manila kontor. Forex Cargo Phils Inc 69 Marcos Highway San Isidro Cainta Rizal 1900 632 655-5830, 655-5788 PLDT 632 392-9650 Digitel. To schemalägga en Forex Cargo Balikbayan box Pickup, ring 323 449-5468ments är stängda. Vår Cargo har över 16 års erfarenhet i Balikbayan industrin Vårt uppdrag är att ge den filippinska gemenskapen med största värde för sin frakt Behov Vi strävar efter att ge en Premier Door till Door Balikbayan Box servicemitted till excellence och kundtillfredsställelse Vår rekord talar om vad vi kan göra till Filippinska gemenskapen i Storbritannien Förtroende och p Roven - Sedan etableringen i Storbritannien i augusti 1999, har vi nu skickat mer än 100 000 balikbayan lådor. Telefon 0208 813 7064.Fax 0208 797 5923.Adress Enhet 7 Alpha Estate Clayton Road Hayes, Middlesex UB3 1BB. Anslut till oss. Receive SMS Bekräftelse när du skickar pengar. Forex World Australia. Varför välja Forex. Hi Forex World, jag vill bara tacka din personal för snabb och effektiv leverans av mina 4 balikbayan lådor som de anlände och levererades i Manila i tid och i utmärkt skick Kan du leverera 2 mer regelbundna lådor till min adress tack, jag planerar att skicka dem under de närmaste 2 månaderna Mabuhay. Hello till alla på Forex, mitt paket kom hit i Manila igår, höjdpunkten på min och min dotter s dag Allt var intakt och Kom i gott skick Jag ville bara berömma er alla för den utmärkta servicen och kommunikationen du höll med mig under hela transaktionen, uppskattade jag särskilt e-postuppdateringarna som berättade för mig vilka föremål hade kommit jag har recom Mended Forex World till flera personer och jag själv kommer att utnyttja din tjänst någon gång igen i år. Hello till alla på Forex, mitt paket kom hit i Manila igår, höjdpunkten på min och min dotter s dag Allt var intakt och kom fram till bra Villkor Jag ville bara berömma er alla för den utmärkta servicen och kommunikationen du behöll med mig under hela transaktionen. Jag uppskattade särskilt e-postuppdateringarna som berättade vilka artiklar som hade kommit. Jag har rekommenderat Forex World till flera personer och jag själv kommer att utnyttja Din tjänst någon gång igen i år. Bara en kommentar till din tjänst Jag gillar verkligen hela din process så effektiv och mindre tidskrävande jämfört med ett företag som jag använde i minst en bra 2 år Från och med nu kommer jag bara att vara Skicka pengar genom din etablering och jag kommer rekommendera detta till alla mina vänner här i Canberra Bra jobb. RC - Canberra. Jag vet att du har ett mycket gott rykte, så jag tackar för din kompa Ny integritet och är glad att göra affärer med dig. Vi vill tacka dig för att du är så exakt och så snabb i din tjänst. Vi har varit mycket imponerade av din felfri och leverans och mottagning av våra varor. Vi kommer gärna kontakta dig i Framtiden för eventuella överföringar för att återigen bli positivt överraskad av FOREXs överlägsna prestanda. Vi har använt FOREX för fraktlådor från Australien till Filippinerna före och har varit väldigt nöjda med tjänsten. Nytt och uppdateringar.

No comments:

Post a Comment